Τα brands μας
η δυναμη μας
Τα brands μας είναι η δύναμή μας, το πάθος μας. Προσπαθούμε να έχουν την καλύτερη δυνατή παρουσία στην ελληνική αγορά και στις χώρες που τα αντιπροσωπεύουμε.
Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει διάθεση όλων των προϊόντων που παρασκευάζει η κάθε εταιρία, συνεχές απόθεμα για την σωστή εξυπηρέτηση των συνεργατών μας, συμμετοχή σε expos για την προβολή και παρουσίαση τους στο καταναλωτικό κοινό, διατροφικά σεμινάρια (nutrition clinics & webinars), προώθηση μέσα από social media και χορηγίες αγώνων.
Η επιλογή των brands που κάνουμε βασίζεται στην ποιότητα των προϊόντων, την καινοτομία και την αξιοπιστία.
Συγχρόνως, νιώθουμε υπερήφανοι που οι εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε αποκλειστικά είναι εταιρίες με όραμα, αξίες, ευαισθησία για το περιβάλλον, ευθύνη απέναντι στην κοινωνία, και δράσεις που τα αποδεικνύουν όλα αυτά.
Γνωρίστε τα brands μας.
Η GU δεν ξεκίνησε με σκοπό να φέρει την επανάσταση στον κόσμο της αθλητικής διατροφής, αλλά αυτό ακριβώς συνέβη όταν ο ιδρυτής της δημιούργησε το πρώτο ενεργειακό gel το 1993. Ο Dr. Bill Vaughan προσπαθούσε απλώς να βοηθήσει την κόρη του να αγωνιστεί σε όλο και μεγαλύτερους σε απόσταση αγώνες trail, επιλύοντας την πρόκληση του πώς να τρώει βασικά θρεπτικά συστατικά ενώ τρέχει, χωρίς να έχει τα συνηθισμένα προβλήματα στο στομάχι. Η εύρεση λύσεων για αθλητές όλων των ειδών είναι στο DNA της GU και από τότε είναι ο βόρειος αστέρας της που την καθοδηγεί.
Σήμερα, η GU είναι μια ομάδα από επιστήμονες και αθλητές, επιλυτές προβλημάτων και δημιουργών, που καθοδηγούνται από τον σκοπό της εταιρίας που είναι να θρέψουν και να εμπνεύσουν όλους να βιώσουν τη χαρά της κίνησης σε οποιαδήποτε μορφή επιλέξουν. Τα προϊόντα ενυδάτωσης, ενέργειας και αποκατάστασης GU, είναι ειδικά σχεδιασμένα για να σας δώσουν τη δυνατότητα να προκαλέσετε τον εαυτό σας και να επιτύχετε τους προσωπικούς σας στόχους, ενώ διασκεδάζετε όσο το δυνατόν περισσότερο!
Καθώς έχει αναπτυχθεί και εξελιχθεί ως brand, η GU έχει επίσης εμβαθύνει τη δέσμευσή της προς τις κοινότητές της και το περιβάλλον της. Υποστηρίζει οργανισμούς που υπερασπίζονται την κοινωνική και περιβαλλοντική δικαιοσύνη, βοηθώντας στην εξασφάλιση και προστασία ασφαλών χώρων για όλους, με στόχο να κινούν το σώμα τους με τρόπους που προάγουν τη σωματική και ψυχική υγεία.
Πλέον η GU Energy Labs αντισταθμίζει πάνω από το 95% των ενεργειακών της αναγκών με ενέργεια από τον ήλιο, με στόχο την περαιτέρω μείωση της χρήσης ενέργειας, μέχρι να είναι 100% solar-powered. Τώρα, κάθε φορά που ανοίγεις ένα GU Energy Gel, ξέρεις ότι έχεις τη δύναμη του ήλιου πίσω σου!
Γνώρισε την GU Energy Greece εδώ.
Η First Endurance ξεκίνησε το 2002 όταν οι δημιουργοί της -φανατικοί αθλητές αντοχής και οι ίδιοι- αναγνώρισαν από πρώτο χέρι, ότι η διατροφή που ήταν διαθέσιμη στους αθλητές ήταν ανεπαρκής. Αυτή η συνειδητοποίηση τους ενέπνευσε να αναπτύξουν πρωτοποριακές φόρμουλες με σκοπό να βοηθήσουν τους αθλητές να φτάσουν τα δικά τους μέγιστα όρια απόδοσης και στην συνέχεια να τα ξεπεράσουν. Μετά από 22 χρόνια στο μέτωπο της αθλητικής διατροφής, εξακολουθούν να δηλώνουν: «Ακόμα δεν είμαστε ικανοποιημένοι».
Η First Endurance βασίζεται στην καινοτομία και την τεχνολογία, και τα δύο αυτά στην έρευνα. Σταθερά αφοσιωμένη στην καινοτομία, χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες έρευνες, επιστημονικές εξελίξεις και το feedback των αθλητών της για να βελτιώνει συνεχώς κάθε προϊόν που έχει προηγηθεί. Στόχος της είναι να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα First Endurance είναι η απόλυτη κορυφή στην αθλητική διατροφή και ιδιαίτερα στα αθλήματα αντοχής.
Το γραφείο της είναι το εργαστήριό της. Τα βουνά Wasatch του Salt Lake City στα 2.000 μέτρα υψόμετρο. Με αναβάσεις που ανταγωνίζονται τις πιο εμβληματικές κορυφές της Ευρώπης, λίμνες για κολύμβηση ανοιχτής θάλασσας, και ατελείωτα μονοπάτια για τρέξιμο, τα βουνά του Salt Lake City είναι η απόλυτη παιδική χαρά για αθλήματα αντοχής. Εκεί που η First Endurance τεστάρει τα προϊόντα της για μήνες πριν τα κάνει διαθέσιμα στο καταναλωτικό κοινό.
Ξεχωριστά, κάθε προϊόν First Endurance είναι εξαιρετικό, αλλά η First Endurance επιμένει πως όταν συνδυάζονται, σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα τροφοδοσίας που υπερβαίνει το άθροισμα των μερών του, λειτουργώντας συνεκτικά για να σας βοηθήσει να προπονηθείτε και να αγωνιστείτε όπως ποτέ άλλοτε. Μόλις τα δοκιμάσετε, δεν θα συμβιβαστείτε ποτέ με τίποτα λιγότερο.
Το 1990, ο Gary Erickson, ιδρυτής της CLIF Bar, ξεκίνησε μια μονοήμερη βόλτα με ποδήλατο 175 μιλίων με τον φίλο του Jay. Ως συνήθως, πήρε μαζί του έξι ενεργειακές μπάρες για τη βόλτα τους – χρησιμοποιώντας τη μοναδική μπάρα στην αγορά εκείνη την εποχή. Στα μισά της διαδρομής, εξαντλημένος και πεινασμένος, ο Gary συνειδητοποίησε ότι απλά δεν μπορούσε να φάει άλλο μια άνοστη, κολλώδη και δυσκολοχώνευτη μπάρα. Τότε, σε μια στιγμή που τώρα αποκαλεί «θεοφάνεια», γεννήθηκε η έμπνευση για την CLIF Bar.
Ο Gary πήγε την ιδέα του στον καλύτερο αρτοποιό που γνώριζε, τη μαμά του, και για τους επόμενους μήνες, οι δυο τους πειραματίστηκαν με υλικά και συνταγές – ανακατεύοντας, ψήνοντας και πετώντας μπάρες που δεν ήταν αρκετά καλές. Τελικά, ο Gary κατέληξε στη σωστή συνταγή – μια μπάρα με καλύτερη γεύση, φτιαγμένη με θρεπτικά, υγιεινά συστατικά για τη διατήρηση της ενέργειας. Ονόμασε τη δημιουργία του CLIF Bar προς τιμήν του πατέρα του, Clifford, του ανθρώπου που τον μύησε στις περιπέτειες στην φύση και τον ενθάρρυνε να ακολουθήσει τα πάθη του στη ζωή.
Η CLIF Bar κυκλοφόρησε επίσημα το 1992. Με άμεση επιτυχία στους ποδηλάτες και στους ορειβάτες, ξεκίνησε η διανομή σε καταστήματα ποδηλάτων, υπαίθρια καταστήματα και καταστήματα λιανικής πώλησης φυσικών τροφίμων. Σύντομα η δημοτικότητα αυξήθηκε για να συμπεριλάβει λάτρεις της υπαίθρου όλων των ειδών και η διανομή επεκτάθηκε σε μπακάλικα, παντοπωλεία, μικρά super market και άλλα καταστήματα λιανικής πώλησης σε όλη την Αμερική.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, η κατηγορία των ενεργειακών μπαρών γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη και ενοποίηση. Καθώς τεράστιες εταιρείες τροφίμων άρχισαν να αποκτούν τους ανταγωνιστές της CLIF Bar, o Gary Erickson και η γυναίκα του Kit Crawford έλαβαν προσφορές για την πώληση της CLIF Bar. Το 2001, αποφάσισαν να παραμείνουν οι ιδιοκτήτες της εταιρίας τους, να μην την πουλήσουν και συγχρόνως να αναπτύξουν ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο καθοδηγούμενο από πέντε Φιλοδοξίες – Διατήρηση της επιχείρησης, των εμπορικών σημάτων, των ανθρώπων, της κοινότητας και του πλανήτη. Με ένα χαρτοφυλάκιο εξαιρετικών γευστικών τροφίμων, κυρίως μπαρών που δημιουργήθηκαν για αθλητές και δραστήριους ανθρώπους, η CLIF Bar έγινε ηγέτης στην κατηγορία των ενεργειακών και lifestyle μπαρών.
Το όραμα της CLIF Bar ήταν πάντα να κάνει την δουλειά της με καλύτερο τρόπο. Αναγνωρίζοντας ότι τα τρόφιμα βρίσκονται στο επίκεντρο όλων όσων κάνει, η εταιρία τοποθετεί τα βιολογικά συστατικά και τη βιολογική γεωργία στην πρώτη γραμμή των προσπαθειών της για βιωσιμότητα. Από το 2002 έως το 2013, η εταιρεία αγόρασε 193 εκατομμύρια κιλά (425 εκατομμύρια pounds) οργανικών συστατικών.
Ο τρόπος λειτουργίας της CLIF Bar είναι επίσης κρίσιμος για τους στόχους βιωσιμότητάς της. Το 2012, τα κεντρικά γραφεία της CLIF Bar έλαβαν την πιστοποίηση LEED® Platinum, το υψηλότερο πρότυπο που μπορεί να κερδίσουν κτίρια ως μέτρο της βιωσιμότητάς τους. Μέσω της μείωσης, της ανακύκλωσης και της κομποστοποίησης, η εταιρεία εκτρέπει το 85% των αποβλήτων των γραφείων της από τους τοπικούς χώρους υγειονομικής ταφής.
Υποστηρίζοντας την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής των εργαζομένων της, η CLIF Bar παρέχει ένα από τα πιο ευέλικτα πλαίσια εργασίας και ένα εντυπωσιακό περιβάλλον για το οποίο βραβεύεται μεταξύ των καλύτερων χώρων εργασίας στην Αμερική από τα περιοδικά Outside και Fortune.
Για την SaltStick όλα ξεκίνησαν στα μέσα του 2002, όταν ο Καναδός Jonathan Toker, πτυχιούχος Ph.D. στην οργανική χημεία, επαγγελματίας τριαθλητής μεγάλων αποστάσεων και υπερ-μαραθωνοδρόμος, ξεκίνησε να πειραματίζεται με διάφορους τρόπους για να έχει μαζί του περισσότερες κάψουλες ηλεκτρολυτών στις πολύωρες ποδηλατικές προπονήσεις του και κυρίως στους αγώνες IRONMAN που συμμετείχε.
Το άνοιγμα της πλαστικής σακούλας τύπου zip-lock από την τσέπη της φανέλας του δεν ήταν ιδανικό από πολλές απόψεις και το βασικότερο ήταν επικίνδυνο για την ασφάλεια του στο δρόμο. Έτσι επικεντρώθηκε στο να βρει έναν εναλλακτικό τρόπο, ιδανικά κάτι που να μπορούσε να είναι μπροστά στα μάτια του όταν κάνει ποδήλατο ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του. Άρχισε να πειραματίζεται με την ιδέα συσκευών που μοιάζουν με στυλό για να βάζει μέσα τις κάψουλες, αλλά όλες είχαν ελλείψεις και μηχανικά προβλήματα.
Στα μέσα του 2003 και ενώ συζητούσε το πρόβλημα των ηλεκτρολυτών με τον προπονητή του στο UCSD, τον Tom, εφευρέτη των διάσημων ποδηλάτων Titanflex, και προσπαθούσε να βρει λύσει, σκέφτηκε να φτιάξει ένα σωληνάριο γεμάτο κάψουλες που θα βγαίνουν από μέσα περιστροφικά και θα το εγκαταστήσει μέσα στις αερόμπαρες του τριαθλητικού του ποδηλάτου. Ήταν η διορατική στιγμή του, όπως ο ίδιος δηλώνει, η στιγμή που κατάλαβε πως η ιδέα του ήταν όχι απλά καλή, αλλά μοναδική.
Το καλοκαίρι του 2005 μετά από πολλούς πειραματισμούς, αλλαγές, βελτιώσεις, ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και αρκετή βοήθεια από τους φίλους του, το πρώτο SaltStick® ήταν έτοιμο για επίσημη παρουσίαση στην έκθεση Interbike στο Las Vegas και για χρήση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα IRONMAN στη Χαβάη.
Σε όλη την διάρκεια των πειραματισμών του, είχε τους κορυφαίους τριαθλητές και φίλους του Jurgen Zack και Norman Stadler να τον συμβουλεύουν για αλλαγές και βελτιώσεις. Όταν τελικά είχε ολοκληρωθεί η κατασκευή του SaltStick® που θα έπαιρνε μέσα τις κάψουλες και εφάρμοζε τέλεια στις αερόμπαρες των ποδηλάτων, ο ιδρυτής της Jonathan Toker βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα πιο σοβαρό πρόβλημα, που ήταν να βελτιώσει τις ίδιες τις κάψουλες που θα μπαίνουν μέσα στις συσκευασίες του.
Εκεί επιστράτευσε όλη την γνώση από το διδακτορικό του στην οργανική χημεία και ύστερα από πολλά πρωτότυπα και feedback από επαγγελματίες τριαθλητές, έφτιαξε την καλύτερη δυνατή φόρμουλα ηλεκτρολυτών σε μορφή κάψουλας. Η τελική σύνθεση της κάψουλας SaltStick ήταν πρωτοποριακή για την εποχή, με βιοδιαθέσιμες πηγές ηλεκτρολυτών και πιο ενισχυμένη από οποιαδήποτε άλλη υπήρχε στην αγορά.
Κάθε SaltStick περιείχε την ιδανική περιεκτικότητα σε ηλεκτρολύτες, σε ίδια αναλογία με αυτή που έχει ο ιδρώτας και σε ποσότητες που μπορεί να χρησιμοποιήσει το σώμα μας χωρίς να έχει στομαχικά προβλήματα. H επιβράβευση ήρθε με τη νίκη του Norman Stadler το 2006 όταν κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα IRONMAN στη Χαβάη χρησιμοποιώντας κάψουλες SaltStick χωρίς καμιά απολύτως κράμπα στο ποδήλατο και κυρίως στον μαραθώνιο.
Από τότε, τα SaltStick Caps έχουν υποστηρίξει αμέτρητους αθλητές σε όλο τον κόσμο, από απλούς ερασιτέχνες και «πολεμιστές του Σαββατοκύριακου», μέχρι παγκόσμιους πρωταθλητές.
Η PILLAR Performance είναι μια εταιρία αθλητικής μικροδιατροφής στον κλάδο των nutraceuticals. Ιδρύθηκε το 2021 και έχει έδρα το Σίδνεϊ της Αυστραλίας.
Προσφέρει μια σειρά από προϊόντα διατροφής μικροθρεπτικών συστατικών (μικροδιατροφή) που έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζουν την αποκατάσταση και τον ύπνο, την υγεία των αρθρώσεων, την ενέργεια, το ανοσοποιητικό, και έχουν διαμορφωθεί με βάση την επιστημονική έρευνα.
Η εταιρία απευθύνεται κυρίως σε αθλητές και άτομα που αναζητούν την απόδοση και τη βελτιστοποίηση της υγείας μέσω της διατροφής. Η PILLAR Performance είναι αφιερωμένη στο ξεκλείδωμα της περίπλοκης σχέσης μεταξύ μικροδιατροφής και βέλτιστης ανθρώπινης απόδοσης.
Τι εννοούμε με τον όρο Nutraceuticals;
Ο όρος Nutraceutical είναι καινούριος στον χώρο της διατροφής. Η PILLAR Performance όχι μόνο χαρακτηρίζεται ως εταιρία nutraceutical, αλλά τα προϊόντα μικροδιατροφής PILLAR Performance είναι τα πρώτα σε αυτή την κατηγορία αγοράς, γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ φαρμακευτικής παρέμβασης και αθλητικών συμπληρωμάτων.
Τα nutraceuticals είναι θρεπτικά στοιχεία τροφίμων φυτικής προέλευσης που προσφέρουν ολιστικά οφέλη ευεξίας.
Το Όραμα της PILLAR
Να μετατοπίσει την Μικροδιατροφή από την Προληπτική στην Απόδοση. Μόνιμα.
Μέχρι τώρα, η κατηγορία της μικροδιατροφής χρησιμοποιούσε προληπτικά δημογραφικά στοιχεία για την υγεία και τη γήρανση, ως βάση έρευνας. Σε συνεργασία με κορυφαίους αθλητικούς επιστήμονες και ερευνητικούς συνεργάτες, η PILLAR λύνει τα μικροδιατροφικά προβλήματα των αθλητών για αποτελέσματα στον ύπνο, την αποκατάσταση, την ενέργεια, την ανοσία και τις φλεγμονές. Χρησιμοποιώντας την αθλητική επιστήμη ως βάση της, έχει ξεκλειδώσει τα οφέλη της μικροδιατροφής που δεν ήταν προηγουμένως γνωστά στην ανθρώπινη απόδοση.
Πιστοποίηση INFORMED SPORTS
Τα προϊόντα PILLAR υποβάλλονται σε αυστηρούς ελέγχους για απαγορευμένες ουσίες μέσω της διεθνώς αναγνωρισμένης πιστοποίησης Informed Sport.
Η Informed Sport αποτελεί το χρυσό πρότυπο για τις δοκιμές παρτίδων στα επαγγελματικά αθλήματα, διασφαλίζοντας την απουσία περισσότερων από 250 απαγορευμένων ουσιών σε πιστοποιημένα προϊόντα. Κάθε παρτίδα προϊόντων μικροδιατροφής PILLAR διαθέτει περήφανα πλήρη πιστοποίηση, υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή μας για καθαρό αθλητισμό και προστασία των αθλητών.
Σκοπός της PILLAR
Να φέρει τους αθλητές στη γραμμή εκκίνησης στην καλύτερη τους κατάσταση.
Πιστεύει ότι τα παγκόσμια ρεκόρ και τα personal bests δεν γίνονται μόνο την ημέρα του αγώνα, αλλά ξεκινούν το προηγούμενο βράδυ.
Το 2021 η PILLAR ανακάλυψε πώς να εξουδετερώνει την παραδοσιακή ξινή γεύση του γλυκινικού μαγνησίου, επιτρέποντας την παροχή υψηλών συγκεντρώσεων σε μια μοναδική μορφή σκόνης. Το αποτέλεσμα είναι ένα συμπλήρωμα μαγνησίου, με την ονομασία Triple Magnesium, αρκετά ισχυρό ώστε η αποκατάσταση που προσφέρει να μετριέται μέσω όλων των προϊόντων της wearable τεχνολογίας, και πολύ γευστικό για να καταναλώνεται κάθε βράδυ.
TRIPLE MAGNESIUM
Το Triple Magnesium της PILLAR διαθέτει τρεις επιλεγμένες μορφές βιοδιαθέσιμου μαγνησίου: διυδρικό γλυκινικό μαγνήσιο, κιτρικό μαγνήσιο, χηλικό σύμπλοκο αμινοξέων μαγνησίου [γλυκινικό].
Αυτές οι συγκεκριμένες μορφές παρέχουν υποστήριξη πολλαπλών δράσεων για τη νευρομυϊκή λειτουργία και βοηθούν στη φάση αποκατάστασης μετά από σωματική δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένων των μυϊκών άλγεων, πόνων, κραμπών και σπασμών.
Το TRIPLE MAGNESIUM χρησιμοποιείται πλέον από επαγγελματίες αθλητές παγκοσμίως και διατίθεται σε δύο μορφές χορήγησης, σκόνη και δισκία. Είναι το πρώτο και το κορυφαίο προϊόν στο είδος του.
Η συμφωνία της THIRD WIND με την PILLAR Performance αφορά την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων PILLAR Performance στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Βουλγαρία.